streda 22. marca 2017

Britský manželský pár diskvalifikovaný z možnosti adopcií kvôli vyjadreniu názoru na úlohu otca a mamy

Britský kresťanský pár bol zablokovaný z možnosti adopcie deti umiestnených vo svojej pestúnskej starostlivosti, po vyjadrení názorov na základe ich presvedčenia, že deti by mali mať matku, a pokiaľ možno otca. Sociálne služby už nebudú registrovať žiadosť tohto páru  pokiaľ ide o adopciu detí, potom, čo vyjadril "problematické" názory na možnosti adopcie detí zo strany osôb rovnakého pohlavia.

Pár teraz žiada miestnu radu, aby preskúmala rozhodnutie, ktoré tvrdia, je diskriminačné. Pár je podporovaný Christian Legal Centre. (Kresťanským právnym centrom)

Pár vykonával pestúnsku starostlivosť dvoch malých detí od začiatku minulého roka. (2016) Správy sociálnych pracovníkov ich pochválili za ich "ukážkovú starostlivosť", a uviedli, že "spolupracujú dobre so všetkými odborníkmi". Pár, ktorý už má dve adoptované deti, prejavil záujem o prijímane deti z pestúnskej starostlivosti počas mnohých daľších príležitostí.

"Proti nášmu svedomiu"

Ako kresťania, pestúni veria, že umiestnenie dieťaťa s matkou a otcom, kedykoľvek je to možné, je v najlepšom záujme dieťaťa. Minulý mesiac, ale vyjadrili znepokojenie, keď sociálny pracovník povedal, že jedno z detí v ich pestúnskej starostlivosti bude adoptované rovnakopohlavným párom.

Manžel vysvetľuje: "Vyjadrili sme stupeň šoku a spýtali sa, či to je vtip. Sociálna pracovníčka sa potom stala odmeranou, že sme nesúhlasili s pohľadmi, ktoré išli proti nášmu svedomiu a vyjadrila obavy o naše motívy.".

Rodičia oznámil rade, že by bolo ťažké vysvetliť navrhované plány  jednému z pestúnskych detí, pretože  dieťa čaká na novú "mamu".

"Najlepšia voľba" pre deti

Pár potom ponúkol, aby sa stali adoptívnymi rodičmi dieťata, argumentujúc, že to bude "najlepšou voľbou pre deti a ich psychickú pohodu." Dodali, že obaja sú "vysoko vzdelaní ľudia", s "veľmi zrelým a stabilným vzťahom k sebe a rodičovstvu" so svojimi deťmi.

Tvrdili tiež, že presun do novej rodiny by umiestnil mladšie deti do "emočného stresu", a odlúčenia od pestúnov by bolo " pre nich veľmi škodlivé a deštruktívne".

Ale Rada poprela ich žiadosť s tým, že ich názory by mohli byť "na úkor dlhodobých potrieb detí."

"Milujeme všetkých a máme radi deti"

V liste rade minulý týždeň, v ktorom žiadajú, aby preskúmali rozhodnutie, pestúni argumentovali:

"Sme kresťania a vyjadrili  sme názor, že dieťa potrebuje matku a otca. Vyjadrili sme svoje názory za skromných, miernych podmienok na základe nášho kresťanského presvedčenia. Milujeme všetkých (bez ohľadu na sexuálnu orientáciu) a milujeme deti a veríme, že by mali mať prospech z usporiadania, ktoré ponúka matku a otca.

"Rozhodnutie sa zdá pre nás diskriminačné a nie v súlade s potrebami detí. Deti nás majú radi. Všetky správy ukazujú, že sme milujúca, starostlivá a stabilna rodina Čo viac môže dieťa potrebovať ..?"

Zákonné a väčšinové

V komentári k prípadu, výkonný riaditeľ Christian Legal Centre, Andrea Williams, povedal:

"Hľadisko tohto páru  je zákonné a väčšinové. Vyjadrenie názoru, že dieťa potrebuje matku a otca nemôže odôvodniť odmietnutie, alebo dokonca rozmyslenie odporučiť manželský pár na adopciu. Oddelenie tohto páru  od týchto detí v tomto okamihu je nemysliteľné ".

Tiež zdôraznil situáciu páru ako ďalší príklad právnych predpisov o rovnosti, ktoré  sa používajú k marginalizácii kresťanov.

"Varovali sme parlament, že takzvaný vývoj zaoberajúci sa rovnosťou by poškodil slobodu pre kresťanov žiť a vystupovať vo svojej viere - a plne sa zapojiť do spoločnosti a uplatniť," povedal.

"Je to daľší  v dlhej rade príkladov  prostredníctvom zle premyslených právnych predpisov, ktorý má za následok potenciálne lámanie  srdc a oddelovanie malých detí od pestúnskych rodičov, v ktorých starostlivosti prekvitajú, a kde cítia lásku a bezpečnosť. "

Pár je reprezentovaný na súde právnikom kresťanského právneho centra Paul Diamondom.




1 komentár:

  1. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť