pondelok 6. marca 2017

súčasný príspevok k existencii nehmotného sveta. Analýza najzaujímavejších prípadov posledných mesiacov

Škola v Malajzii bola nútená uzavrieť svoje priestory po pozorovaní záhadnej "čiernej bytosti", ktorá vyvolala prepuknutie "masovej hystérie".

Panika začala minulý pondelok, keď niekoľko študentov a učiteľov v meste Kota Bharu povedalo, že v škole uvideli "čiernu postavu."

Zdrojom paniky, podľa desiatok študentov a dokonca aj zamestnancov, bola záhadná postava videná na chodbách a učebniach. Zjavenie bolo sprevádzané pocitom blížiacej sa hrôzy medzi svedkami, z ktorých mnohí začali od strachu  upadať do mdlôb po videní prízraku.



Pozorovanie pokračovalo najbližšie dva dni a asi 100 ľudí bolo postihnutých tým, čo verili, boli nadprirodzené zážitky.

Aj keď bola škola znovuotvorená v nedeľu, nepokoje pokračovali aj nadalej v gymnáziu  SMK Pengkalan Chepo ako o tom píše uznávané Malajzia Today.

"Naši študenti boli posadnutí a narušený (týmito duchmi). Nie sme si istí, prečo sa to stalo a nevieme, čo je to, čo nás ovplyvnuje," povedal starší člen školského vedenia pre BBC.

Učiteľ, Norlailawati Ramla,  povedal, že je medzi postihnutými ľudmi.

"Keď som držal jedného zo žiakov, moje ruky sa zrazu stali mimoriadne ťažké akoby som držal olovo. Zo strachu som začal recitovať modlitby. Veci boli skutočne mimo kontrolu v tej dobe," povedal miestnemu spravodajskému kanálu Astro Awan.

"Ale potom, čo žiak odišiel domov, som cítil, ako by niekto visel na ľavej strane môjho tela. Videl som záblesky tmy akoby čiernej postavy," uviedol Norlailawati.

Ďalšie učiteľ, Kamariah Ibrahim tiež  povedal, že videl čiernu postavu.

"Snažila sa vstúpiť do mojho tela, ale moji kolegovia boli okolo mňa a držali ma pri sile," uviedol Kamariah. "Cítil som ako sa moja hlava nadúva, cítil som sa otupený a slzy mi stále stekali po tváry. V duchu som recitoval modlitby, znovu a znovu, potom moja hlava začala  asi hodine byť ľahšia a vrátil som sa ku plnému vedomiu."

Škótska polícia vyhľadala pomoc katolíckeho kňaza po  nevysvetliteľných udalostiach v dome, do ktorého bola privolaná

"Jedná sa o prípad, ktorého svedkami boli naši  vlastný policajný úradníci. Ide o incidenty,  ktoré nie je ľahké vysvetliť, "povedal jeden zdroj blízky miestnej škótskej polície. " Policajní úradníci s viac ako 20 rokmi  skúsenosti aktívnej služby hovoria, že  predtým nikdy nič také nevideli."

Počas nedávneho odpovedania na volanie o pomoc v South Lanarkshire, Škotko, tvrdia policajti, že boli osobne svedkami samovoľného zapínania a vypínania svetiel, oblečenia lietajúceho cez celú miestnosť a dokonca aj levitácie psa.

Po zistení, že vyhlásenia rodiny, ktorá tvrdila, že ich dom je  sužovaný poltergeistom by mohlo v skutočnosti byť pravdivé, a teda mimo odbornosť polície, úrady prizvali na pomoc  katolícku cirkev.

"Policajti išli na miesto v očakávaní , že to môže celé byť záležitosť duševného zdravia volajúcich, alebo zlého žartu, ale boli svedkami zapínania a vypínania svetla, levitácie a oblečenia lietajúceho cez celú miestnosť ... Policajti zavolali nadriadeným, ktorí prišli na miesto  v domnení, že policajti sú možno trochu pochabý, ale boli svedkami rovnakého druhu udalostí. A  teraz je celá záležitosť braná veľmi vážne. "

Na žiadosť polície sa  katolícky kňaz čoskoro dostavil do domu a urobil požehnania so svätenou vodou. Nie je jasné, či kňaz vykonal rituál plnohodnotného exorcizmus, alebo nie.

Všimnite si, že, úrady nevolali niekoho z cirkvi Škótska, ktorá je oficiálna národná cirkev siahajúca až do protestantskej reformácie, ale obrátili sa na katolícku Cirkev.

Zvláštne udalosti v Čile

Podľa čilskych novín Cooperativa  boli  príslušníci polície povolaní do domu v južnom čílskom meste Puerto Montt v nedeľu 26. februára, kedy obyvatelia domu ohlásili, že sú svedkami podivných paranormálnych javov. Rodina tvrdí, že videla  ako sa v ich dome spontánne vznietilo niekoľko menších požiarov a objekty boli hádzané tým, čo vyzerá ako poltergeist.

Polícia prišla okolo 2:00 v noci a nášla dom v neporiadku s niekoľkými rozbitými oknami a potrebami pre domácnosť rozhádzanými po rezidencii. Seržant  karabinier  Boris Olavarria tvrdí, že okamžite po príchode do domu  pocítil prítomnosť temnej sily:

Spočiatku to bolo zvláštne, ale akonáhle som bol vo vnútri a kladol otázky jednému z majiteľov, zrazu z podkrovia na mňa niekto hodil ručník. V pomykove, s  preskákajúcim hlasom som vyzval "diabla" a povedal mu, aby odtiaľ odišiel, a keď som odchádzal  cítil  som ako mi po chrbáte sklzol nôž. Pretože som mal na sebe nepriestrelnú vestu, nedošlo k poraneniu.



Karabinieri čilskej polície boli dostatočne vydesený. Rodina bola premiestnená z domu do neďalekého útulku. Miestny reportér tiež hlásil pri návšteve domova pocit temnej prítomnosti, striedajúcej sa s podivnou, nevysvetliteľnou úzkosťou a necitlivosťou v končatínách.


Desivý moment, telo, ktoré zomrelo pred 300 rokmi otvorilo oči

Turisti boli na návšteve katedrály Guadalajara v Jalisco v Mexiku, kde sú zachovalé pozostatky Santa Inocencio (Svätej Innocence)  v sklenenej rakve.




Návštevníci  tvrdia, že zachytili  okamih, kedy zabalzamované telo otvára oči.
Na záberoch, telo, ktoré bolo voskovo preparované, vyzerá ako socha, ale je skutočným telom zosnulej.
Ako sa kamera pohybuje cez jej telo  a zameriava sa na tvár -  tá zdá sa otvorá oči.



Zázrak, alebo diabolská hra spiklenia proti zmyslom  s úmyslom drásania strún zbožnosti?

Pokračovanie opisu najzaujímavejších prípadov v daľšom článku v osobitnej rubrike



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára